"He ä väl möjligt att he bara sitt' i huve' mitt..."

Under en längre tid har jag övervägt att kanske uttrycka mig lite mer i skrift. Utveckla lite längre tankar och söka efter att formulera mig lite mer nyanserat. Börja blogga, helt enkelt.

Somliga har hejat på och önskat att jag ska ta större utrymme i såväl kyrklig som samhällelig debatt. Inte vet jag om detta utrymme kommer att användas till detta, men eftersom jag känt ett behov av att formulera mig lite utförligare i skrift kan det hända att jag kastar mig in i samtidsaktuella frågor. Eller så fokuserar jag på sådant som jag själv och få med mig tycker är intressant. Eller lite både-och. Simul, liksom.
Vi får väl se. 

Rubriken är ett citat från Job Andersson, en tänkare väl värd att lyssna på och förhålla sig till.

Kommentera här: